Mr.Chanhun™
Entries About Link Request Affies Follow


About
Who?

Arienasofea@MrChanhun

Follow me here
Let's go!

Shout here
Talk to much


Credit
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien and someone help me is BTOB .Edit by Me
Buat Duit Guna AssignJobs
Wednesday 5 June 2013 | 0 Comments
Assalamualaikum. Hai..
Wah wah wah! Buka dashboard ramai yang kenalkan pasal AssignJobs ni. Baca satu entri.. Hmmmm. Jumpa lagi entri lain.. Eh macam seronok, tapi macam je lah. Baca lagi entri lagi... Ok memang seronok kot? Baca lagi, okay nak sign up! Hahaha. Selain dari Nuffnang, Churpchurp, Komli, Exabytes sekarang ada satu lagi web yang boleh jana pendapatan untuk korang. Eh betul ke? Nab sendiri tak berapa tahu menahu sangat mengenai AssignJobs ni tapi.. Bak kata orang "kalau takcuba, mana tahu" siapa yang kata macam tu?? Haha. Suka hati je. Ariena ni memang suka sign up sana sini, lepas tu?? Terbiar! Hahaha. Kalau income tak masuk biarlah kan? Hikhik

Okay, nak cerita sikit mengenai AssignJobs ni. Kalau korang berminat boleh pergi Sign Up Here. Dah Isi borang, nanti dia hantar link dekat email korang, korang semak, kalau ada tekan link yang pihak AssignJobs beri tu. Lepas tu?? Korang tengok dekat sidebar web tu ada "available jobs" ada kan? Haaaa! Click la dekat situ, korang boleh pilih mana-mana yang korang nak buat dan ada bayaran untuk setiap benda yang korang buat tu. Syok tak? Hahaha. Dan kalau korang sign up korang akan dapat $2.00! Sign up pun dah dapat upah kan? Senang tak?? Apalagi? Sign Up la sekarang! :)

Assign Jobs


PASTFUTURE


Post a Comment

안녕,hai,assalamualaikum.
Warning:Sekiranya comment perkara yang menyakitkan hati sesiapa,anda akan di denda sebanyak RM 300 lebih,sekiranya sesiapa yang mengadu anda menyakitkan hatinya,saya akan bagi "WARNING" pada anda.ThankGYU.

Call me:Ariena @ Mr.Chanhun™